Mutta nyt se tapahtuu :) Arvonta suoritettiin nimet paperille, laput hattuun -menetelmällä. Onnettarena (voiks pojasta sanoo näin?) toimi keskimmäinen poikamme. Ja arvonnan voittaja on... TARU! Paljon onnea! Laitatko Taru yhteystietosi s-postiini : jvesikko@hotmail.com !
Tilda-joulukalenteri päivityksetkin on ihan retuperällä. Syytän töitäni, jotka vievät suurimman osan ajastani (toki olen kiitollinen työpaikastani) ;D Seuraavassa kuitenkin kuvat avatuista luukuista...
14. luukku oli täytetty Tilda-kruunuilla ja sädekehillä:
15.luukussa oli Tilda-kankaita:
Lisäksi löytyi runo:
Olkoon joulun aika
kuin jännittävä taika;
täynnä yllätyksiä,
hyvän mielen hymyjä...
Tänään, 16. joulukuuta, luukussa oli Tilda-nauhaa, jouluisia nauhoja ja kukkanauhaa:
Ja vielä runo:
Tuhannen tuikkii kynttilää,
kun joulu tullut on.
Ja taivaan tähtilyhtyjen,
on joukko loputon.
Voi että mie oon iloinen, että lähin tähän joulukalenteriin mukaan!
Kaikenlaista muutakin päivitystä ois,mm. Emeriikan ihana toverikuun lähetys sekä joitakin omia näperryksiä ja joulukortteja. Mutta jääköön nyt, katsotaan huomenna uudestaan :D
