Näytetään tekstit, joissa on tunniste arvonta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste arvonta. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 16. joulukuuta 2009

Arvonnan voittaja ja luukut 12-16

Olen saamaton ja laiska ihminen. Ainakin tämän blogin päivittelyn suhteen. Arvonnan voittajakin piti julistaa jo aika päiviä sitten, vaan eipä oo tullut sitäkään tehtyä.

Mutta nyt se tapahtuu :) Arvonta suoritettiin nimet paperille, laput hattuun -menetelmällä. Onnettarena (voiks pojasta sanoo näin?) toimi keskimmäinen poikamme. Ja arvonnan voittaja on... TARU! Paljon onnea! Laitatko Taru yhteystietosi s-postiini : jvesikko@hotmail.com !

Tilda-joulukalenteri päivityksetkin on ihan retuperällä. Syytän töitäni, jotka vievät suurimman osan ajastani (toki olen kiitollinen työpaikastani) ;D Seuraavassa kuitenkin kuvat avatuista luukuista...
12.joulukuuta sain materiaaleja Tilda-töihin:
Ja mikä ihanuus paketista paljastui Lucian päivänä!

Neidolla oli myös tukikeppi mukana ;) Lisäksi mukana oli runo:
Pienen pieni enkeli, talven yössä lenteli.
Rinnassaan sydän ja kädessään tähti,
rakkautta ja valoa etsimään lähti.
Sinun luoksesi löysi,
oli pienissä käsissä kultaköysi.
Rakkautta ja valoa sillä toi,
ilomieltä ja rauhaa loi.

14. luukku oli täytetty Tilda-kruunuilla ja sädekehillä:
Näitä tarvitsee aina :)

15.luukussa oli Tilda-kankaita:

Sinisävyinen taitaa päästä joulusukkaan jollekin pojista...

Lisäksi löytyi runo:

Olkoon joulun aika
kuin jännittävä taika;
täynnä yllätyksiä,
hyvän mielen hymyjä...

Tänään, 16. joulukuuta, luukussa oli Tilda-nauhaa, jouluisia nauhoja ja kukkanauhaa:


Ja vielä runo:

Tuhannen tuikkii kynttilää,

kun joulu tullut on.

Ja taivaan tähtilyhtyjen,

on joukko loputon.

Voi että mie oon iloinen, että lähin tähän joulukalenteriin mukaan!

Kaikenlaista muutakin päivitystä ois,mm. Emeriikan ihana toverikuun lähetys sekä joitakin omia näperryksiä ja joulukortteja. Mutta jääköön nyt, katsotaan huomenna uudestaan :D

lauantai 28. marraskuuta 2009

Sydämellisesti

Tälläisiä sydämiä valmistui äsken esikoisen partion joulumyyjäisiin:


Muistutan taas arvonnasta, muutama päivä on vielä aikaa osallistua. Tuolla muutamaa kirjoitusta alempana löytyypi.

Mukavaa viikonloppua! Tänään tämä tyttö tonttuilee pikkujouluissa ;D

keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Pieniä, valmiita juttuja

Kovin on hiljaista tuolla arvonta-kirjoituksen kommenteissa... Kelatkaahan kirjoituksia jokunen alemmaksi ja käykääs jättämässä puumerkkiä! :D

Tälläinen kortti lähti eräälle synttärisankarille...



Mukaan hyppäsi myös tälläinen tildamainen neulatyyny:



Ja pari luistinta ihan omaksi ilokseni :)

lauantai 21. marraskuuta 2009

Arvonta pyörähtäköön käyntiin!

Koska kävijälaskuri on pyörinyt jo pitkän matkaa yli kymppitonnin, ajattelin sen kunniaksi laittaa pienen arvonnan käyntiin.

Arvontaan osallistut jättämällä kommentin tähän kirjoitukseen. Palkinto on vielä arvoitus.

Tähän sisältyy myös pieni tehtävä. Haluaisin jonkun ihanaisen, vaikka jouluisenkin blogipohjan, vaan ei ole nyt mieluista sattunut kohdalle. Suosittele siis mielestäsi sopivaa pohjaa blogiini, jookos kookos? Ihan pakko sitä ei kuitenkaan ole tehdä, mutta olis kyllä kiva ;)

Kiitos vielä teille, jotka jaksatte aina välillä blogissani piipahtaa!

Aikaa osallistua on 2.12.2009 asti.

sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Bloginamusia

Namusia tarjolla täällä. Käykeehän osallistumassa :)

lauantai 25. heinäkuuta 2009

Arvonta-mainos

Käykeehän täällä osallistumassa arvontaan :)

Ei mulla muuta, moikka!

tiistai 6. tammikuuta 2009

Arvonta suoritettu & valmiita käsitöitä

Jo eilenhän miun piti arvonnan voittaja tänne ilmoittaa. Mut en jaksanut bloggailla, kun päähän koski niin vietävästi. Arvonta on suoritettu, osallistujamäärä on tosi pieni. Tätä blogia ei taida lukea kovinkaan moni - mut onneksi joku kuiteskii :)

Arvonta suoritettiin niin, että kirjoittelin osallistujien nimet paperilapuille. Laput pipoon ja sieltä keskimmäinen poika poimi voittajan. Ja voittajahan on... TÄTTÄRÄRÄÄ....

Onnea voittajalle! Willis laitatko osoitteen miun s-postiin? Nyt taitaa kuiteskin olla niin, että tuun vierailemaan teidän postilaatikolle, kunhan saan siun palkinnon kasaan :) Jos vaan sopii :)


Sitten vähän valmistuneita juttuja. Nämä sukat valmistuivat jo aikaa sitten viime vuoden puolella, vaan enpä oo muistanut näitä esitellä.

Pitkät villasukat

Tai oikeestaan sellaiset "ryppyvartiset", mut mie tykkään niistä tolleen pitkinä :)

Ohje Novita talvi 2008

Lankana ruskeaa Novitan Nallea

Myös yhdet villikset on valmistuneet, nekin jo pitkän matkaa viime vuoden puolella.


Ja vielä peppukuva :)


Malli kestovaippainfolta

Tää on alunperin cargo-pituisten villisten ohje, mutta tein kuitenkin kokopitkät lahkeet. Samaten tein lahkeet ihan himpan verran leveneviksi :)

Lanka ihanaa Reggae Print 100% villaa

Tammikuussa myssyillään. Itsekin olen saanut pari pipoa viimeistelyä vaille valmiiksi. Myös yhdet sukat odottavat päättelyä. Jospa ne sais tässä lähipäivinä kuvauskuntoon :)

Olikohan vielä jotain... Ai niin! SNYlleni kiitos somasta sähköisestä kortista!

Nyt tää menis neulomaan...

sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Ystävä-deco

Tässä iltasella askartelin joitakin kortteja. Ja silloin se iski. Tarve laittaa deco liikkeelle :) Enpä ole ihan lähiaikoina decoja tehnyt, enkä toistenkaan decoihin juuri osallistunut. Mutta tästä se taas lähtee...

Tässä tämä kuitenkin nyt on. Johannan Ystävä-aiheinen deco. Ei ihan sellainen kuin visio oli päässäni, mutta kuitenkin :)


Ja osallistujia kaivataan kipeästi...



Sivuja decossa on 16 ja voit halutessasi ottaa useammankin sivun. Askarteluaikaa jotakuinkin viikon verran. Muita erityistoiveita ei ole, toteutus vapaa.

Sormet ja varpaat ristissä toivon, että edes joku haluaisi osallistua decooni... Jos innokkaita askartelijoita löytyy, ilmoitatteko tämän kirjoituksen kommentteihin ja lähetätte osoitteenne s-postiini jvesikko@hotmail.com.

Osallistujat:

1. Willis

2.Nirunarun nyörit

3.Kotkotin

4.Tikuvee

5.Miia

6.Mertzi

7.Saoka

8.Eikku

9. Nina

10.. Kat

11.Sirpa

12. Peikkotyttö

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa! Arvontaan osallistuminenkin on jo päättynyt ja arvonta suoritettu. Tuloksia huomenna :)

keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Lahjoja ja koristeita

No niin, polkaistaanpas tää blogi sitten ihan kunnolla käyntiin :) Vähänhän tää Bloggerin käyttö tuntuu miusta vaikeelle, jotenkin tuo kuvien lisääminen on aika hankalaa. Tai oikeestaan sen kuvan paikalleen saaminen...

Seuraavassa vielä joitakin jouluksi tehtyjä juttuja.


Lanka: Mandarin Petit (muistaakseni)


Vadelma-tiskirätti tällä ohjeella. Lankana AllHemp 6.

sekä

Pikasniikkerit 7Veikasta


Isoja huovutettuja sydämiä omaan kotiin koristeeksi

Tilda-lintusia
Ohje kirjasta Tildan talossa

Lisää lintusia, näitä tuli tehtyä tosi paljon...


Pari tildamaista nallukkaa

Ohje kirjasta Tildan talossa

Nämä Tilda-piparit matkasivat myös lahjoina maailmalle. Tosin tein näitä enemmänkin kuin kuvassa on. Olisin halunnut tehdä näitä myös omaan kuuseen, vaan aika ei sitten riittänyt-eikä voimat. Ehkä ensi jouluna sitten... Ohje kirjasta Satumainen Talvi.

Siinäpä ne taisivat kaikki ollakin. Siis ne, jotka muistin kuvata.

Lopuksi vielä... Olisi kiva, jos jättäisit itsestäni kommentin tähän postaukseen, siis jos joku tänne sattuu eksymään :) Kommentin jättäneiden kesken arvotaan pieni palkinto. Arvonta suoritetaan 4.1.2009

Lopuksi haluan toivottaa kaikille oikein hyvää uutta vuotta 2009!